fbpx

Verslas aktyviai ruošiasi Kalėdoms: Vilniaus rotušėje vyko „Christmas2Business“ paroda

Paroda Christmas2Business

Verslas aktyviai ruošiasi Kalėdoms: Vilniaus rotušėje vyko „Christmas2Business“ paroda

Kalėdų sezonas jau prasidėjo! Atrodo, kad iki šios šventės dar liko daug laiko, tačiau verslui kalėdinė karštinė jau įsibėgėjo. Vieni turi spėti paruošti savo produkciją šventiniam sezonui ir šiuo metu intensyviai gamina kalėdinius papuošimus bei dovanas. Tuo tarpu kiti jau užsakinėja restoranus Kalėdoms, norėdami gauti kuo geresnę vietą, ieško dovanų verslo partneriams, renka, kuo šiemet nudžiuginti įmonės darbuotojus. Visus šiuos žmones spalio 5-9 d. Vilniaus rotušėje subūrė jau IV-oji konferencija-paroda „Christmas2Business“.

Žinia ieškantiems dovanų – pasirinkimo netrūksta

Parodoje buvo galima pasižvalgyti po prekystalius, ant kurių puikavosi ir tradicinės, ir linksmos, ir dar visiškai nematytos dovanos. Pasiūla plati: nuo šmaikščių kojinių iki egzotiškų šokoladų. Verslininkai kaip įmanydami pristatinėjo savo produkciją: kas siūlė dovanas verslo partneriams, tiekėjams, darbuotojams, kas kvietė išbandyti virtualios realybės pramogas, kurios pagyvintų kalėdinį įmonės vakarėlį, o kas ragino prisidėti prie ekologiją skatinančių iniciatyvų. Džiugu tai, kad pasirinkimas yra platus, o gamintojai ir paslaugų teikėjai išties pasistengė ieškodami naujų sprendimų.

 

Pirkėjai ieško kūrybiškų ir netradicinių dovanų

Viena iš akivaizdžių šių metų tendencijų – tai didelis dėmesys kūrybiškoms dovanoms. Tokia dovana nebūtinai turi būti netradiciška, meniška ar ekstravagantiška. Kartais pakanka kitu kampu pažiūrėti į dovanos pakuotę ar pridėti papildomų elementų ir dovana atrodys dar nematyta. Dauguma kalbintų parodos lankytojų minėjo, kad būtent to ir ieško: ko nors naujo ir kitokio. Kai viskas yra išbandyta po kelis kartus, norisi rasti sprendimą, kuris nustebintų. Tik taip galima palikti įspūdį ir išsiskirti iš kitų dovanotojų.

Vieną įdomiausių dovanų sprendimų pristatė prekinis ženklas „Lieta dėlionės“, pasiūlęs iš mažų detalių sudėti Lietuvos miestus. Tokia dovana tinka ir užsieniečiui ir savo miesto patriotui. Iš 500 detalių galima sudėti pasirinkto miesto dėlionę, kurioje vaizduojami įdomiausi tos vietos lankytini objektai.

Parodoje „Christmas2Business“ pristatyti atvirukai, pagaminti rankiniu būdu, fotografinio vaizdo spausdinimo technika, 3D atvirukai, graviruoti lazeriu, originalūs sieniniai kalendoriai, įspūdingai atrodantys ir gintaru dekoruoti kalėdiniai eglutės žaisliukai, jaukios dovanos iš medžio: žaisliukai eglutėms, dekoruotos dėžutės su linkėjimais, užrašinės, padėkliukai.

 

Tradiciniai produktai su prabangia etikete

Parodoje „Christmas2Business“ buvo galima išvysti ir nemažai tradicinių lietuviškų produktų, kurie puikiai tinka dovanoms. Dauguma jų gamintojų pabrėžia ne tik aukštą produkto kokybę, bet ir siūlo išskirtinio dizaino pakuotes, kurios dar labiau pakelia dovanos vertę. Savo stenduose išskirtinį medų ir žvakes pristatė „Šerkšno medus“, įdomiomis arbatos ir prieskonių pakuotėmis traukė „Chai Chai“, prabangą demonstravo „Odoro“ patalpų kvapai, egzotiškas šokoladas su prieskoniais, žiedlapiais ar čili pipirais „ChocoMe“, minimalistinėmis kraft stiliaus pakuotėmis žavėjo kava „Coffee 24“.

Tarp puikių dovanų variantų ir tradicinis brandintas rankų darbo obuolių sūris, supakuotas tarsi saldainiai, ir muilas, tačiau ne bet koks, o su kadagio uogomis, ir kvapnūs lietuviškojo levandų ūkio gaminiai.

 

Socialinės ir ekologinės iniciatyvos beldžiasi į verslo duris

Dar viena ryški parodos „Christmas2Business“ tendencija – tai dovanos, suburiančios kolektyvą įdomiai ir prasmingai pramogai ar užsiėmimui. Viena tokių iniciatyvų – tai „Stebuklų eglutė“, kuri iš tikrųjų yra advento kalendorius. Kiekviename jo langelyje slepiasi ne šokoladukas, kaip mums yra įprasta, o užduotis, kurią kasdien galima atlikti su visa kompanija, šeima ar įmonės kolektyvu. Šio prekės ženklo atstovas Donatas Malaškevičius, kalbėdamas konferencijos pranešimo metu, pabrėžė, kad „padovanoję tokią dovaną, visuomet būsite pirmieji. Niekas nedovanoja kalėdinių dovanų lapkričio pabaigoje, todėl iškart išsiskirsite ir būsite pastebėti.“

Pasaulyje ritantis ekologijos bangai, ji ryškiai atsispindi ir dovanose. Šiemet siūloma dovanoti ekologiškus bambukinius puodelius, kuriuos galima panaudoti daugybę kartų. Naują technologiją pristatė prekinis ženklas „Tata paper“, gaminantis kuprines, kosmetines, dėkliukus iš popieriaus. Gamintojai teigia, kad ši technologija taip ištobulinta, kad gaminys atrodo tarsi pasiūtas iš odos, todėl yra puikus jos pakaitalas. Be to, jis atsparus vandeniui ir ilgaamžis.

Iniciatyvos „Kita forma“ vadovė Vaida Griškevičienė siūlė įmonės kalėdinį vakarėlį paversti dirbtuvėmis. Ekologiško ir linksmo užsiėmimo metu kartu su komanda būtų gaminami advento kalendoriai, žaidimai, atvirutės ir kiti funkcionalūs daiktai iš įvairių aplinkui esančių ir jau nebenaudojamų medžiagų, taip joms suteikiant antrą gyvenimą, o neperkant naujų priemonių iš parduotuvės.

 

Kaledumiestelis.lt džiaugiasi „Christmas2Business“ iniciatyva ir linki šiai parodai kitąmet augti ir privilioti dar daugiau lietuvių gamintojų, kurie gali pasiūlyti įdomių idėjų ir nustebinti savo gaminių kokybe.