fbpx

Dar tiksliai nėra aišku, kokios bus šių metų Kalėdos, tačiau jos neabejotinai bus kitokios. Pandemijos nuotaikos atsispindi ir 2020-ųjų kalėdinėse reklamose, kurias jau pradėjo leisti pasauliniai prekiniai ženklai. Vienos jų perteikia atmosferą tiesiogiai, susitapatina su naujomis emocijomis, kurias patyrė kiekvienas iš mūsų, parodo liūdnas ir kupinas nusivylimo nuotaikas, bet tuo pačiu ir pasiūlydamos sprendimus, kaip galima jas nugalėti. Tuo tarpu kitos reklamos ieško smagių ir netikėtų pandemijos kampų bei stengiasi į viską pažiūrėti su gera humoro doze.

 

Amazon

Ši reklama sugrąžina tuos jausmus, kuriuos patyrėme pirmojo karantino metu. Užsidarymas namuose, nutrūkusios veiklos, atšaukti renginiai ir artistų pasirodymai tiesiog namų kiemuose ar balkonuose. Šiame klipe prancūzų balerina Taïs Vinolo vaidina šokėją, kurios svajones grasina sužlugdyti „Covid-19“. Reklamą režisavo Melina Matsouka, kūrusi muzikinius vaizdo klipus Beyoncé ir Rihannai.

TK Maxx

Pagrindinė klipo herojė – dailiai pasipuošusi ožkelė. Jos pasivaikščiojimą pro langą stebintis vyras su ašaromis akyse konstatuoja, kad „ji tikrai to nusipelnė, nes jai buvo tokie sunkūs metai“.

Very

Prasidėjus reklamai, atrodo, kad tai bus dar viena nuobodi „dalinamės dovanomis su šeima“ reklama. Tačiau netrukus ji pakrypsta kita linkme. Mama Jodie joje vardija visas savo mėgstamiausias šventines akimirkas, kurios dažnai visai nėra tobulos. Tarp jų ir nesusipratimai su kaimyno šventinėmis dekoracijomis, ir eglutė, netelpanti svetainėje, ir įkyri kalėdinė muzika.

Užsisakyk Kalėdų naujienlaiškį

Pažymėk:

Argos

Dvi sesės varto katalogą, ieškodamos idėjų kalėdiam vakarėliui namuose. Staiga svetainėje susirinkusi šeima nusikelia į prabangią koncertų salę, kurioje jiems demonstruojami netikėtini magijos triukai. Taip prekinis ženklas tarsi piešia mūsų būsimų Kalėdų vaizdelį, kurį kiekvienas iš mūsų turėsime patys susikurti savo namuose, o viskas priklausys tik nuo fantazijos.

Asda

Reklamos pradžioje konstatuojama, kad Kalėdos šiemet bus kitokios, tačiau palaikoma pakili nuotaika ir teigiama, kad kiekvienam žingsnyje galima rasti ką nors teigiamo. Ir, žinoma, kad būtų linksmiau, kiekvienam kalėdiniam siužetui reikia bent vieno prastai nusiteikusio kaimyno. 

Lego

Kalėdiniame klipe vaizduojamas siurrealistinis pasaulis, į kurį gali nusikelti kiekvienas lakią fantaziją turintis vaikas. Klipe demonstruojami įvairūs būdai, kuriais „Lego“ skatina vaikų kūrybiškumą, pradedant mėlynais arkliais ir baigiant dešrų medžiais.

Taip pat skaityk

Kalėdos pasaulyje. Piterboro katedra virto šviesų karalyste

Kalėdos pasaulyje. Piterboro katedra virto šviesų karalyste

Prasidėjusio advento proga Piterboro katedra trumpam sušvito neįtikėtinomis spalvomis ir raštais. Garso ir šviesų šou, pavadintą „Angelai ateina“ sukūrė minininkų grupė „Luxmuralis“, kurių nariai kuria daugialypės terpės pristatymus pagal Davido Harperio muziką. Kaip...

Kalėdinės reklamos pranašauja ilgą šventinį sezoną

Kalėdinės reklamos pranašauja ilgą šventinį sezoną

Kalėdų sezonas jau čia pat ir tai puikiai įrodo faktas, jog socialinius tinklus, televizijas ir kitas medijas užplūdo kalėdinių reklamų gausa. Ar ir jums kyla jausmas, kad kasmet jos pasirodo vis anksčiau? Tam yra rimta priežastis. Dėl visą pasaulį ištikusių tiekimo...