Kalėdų sezonas jau čia pat ir tai puikiai įrodo faktas, jog socialinius tinklus, televizijas ir kitas medijas užplūdo kalėdinių reklamų gausa. Ar ir jums kyla jausmas, kad kasmet jos pasirodo vis anksčiau? Tam yra rimta priežastis. Dėl visą pasaulį ištikusių tiekimo grandinės problemų kai kurie mažmenininkai nusprendė pradėti šventines rinkodaros kampanijas anksčiau. Tad nerkime į šiųmečių reklamų pasaulį, o jis tikrai turiningas ir įdomus.
Tolimas žvilgsnis į ateitį ir puikus humoro jausmas „LIDL“ reklamoje
Kaip Kalėdos atrodys ateityje? „Lidl“ šventinė reklama leidžia į ją pažvelgti. Viskas prasideda nuo šiandienos šventės: reklamoje matome šeimą, susėdusią tradicinei Kalėdų vakarienei. Tačiau netrukus žiūrovus nustebina dar viena tos pačios kompanijos scena prie stalo, kuri šį kartą vyksta keliais dešimtmečiais į ateitį. Čia pristatoma pažangiausias kalakuto pjaustymo lazeris ir aptariam žinia, kad kai kurie šeimos nariai persikėlė į Mėnulį. Išties linksma ir netradicinė reklama.
Miela animacinė „Macy‘s“ reklama
Mažas mėlynas šiaurės elnias turi, atrodo, sunkiai įgyvendinimą svajonę – prisijungti prie Kalėdų senelio komandos. O sunku ji todėl, kad elniukas nemoka skraidyti. Tačiau gerų draugų dėka jis pakyla į orą, o viskas, ko jam iki šiol tereikėjo, tai patikėti savimi.
„John Lewis“ – reklama, kurios visi kasmet laukia
Jau įprasta, kad su „John Lewis“ reklamos pasirodymu tarsi paskelbiamas kalėdinio sezono atidarymas. Kartelė kasmet keliama vis aukščiau. Šiemet – tai istorija apie berniuką, kuris tampa NSO laivo avarijos liudininku. Smalsus vaikas susitinka su ateiviu, kuris niekada anksčiau nebuvo patyręs Kalėdų. Berniukas jam aprodo visus nedidelius kalėdinius stebuklus ir šie tampa gerais draugais.
Užsisakyk Kalėdų naujienlaiškį
„Disney“ reklama šiemet taiko tiesiai į širdį
„Disney“ šventinės kampanijos žinutė šiemet: „Nuo mūsų šeimos jūsų šeimai“. Ją palaiko širdžiai miela reklama, kupina šeimos išgyvenimų ir meilės. Mike‘as siekia tapti geru patėviu ir prisitaikyti šeimoje, kurioje gyvena du maži vaikai. Reklamoje galima išvysti nemažai emocinių kalnelių, visiems pažįstamų gyvenimo detalių ir netgi ištraukų iš „Disney“ animacinių filmų.
„Etsy“ kviečia nepamiršti švenčių prasmės
„Etsy“ kalėdinė kampanija siekia priminti pirkėjams, kad svarbu dovanoti ne šiaip dovanas, bet ir tikrąją švenčių prasmę. Reklama prasideda, kai viena ponia kaimynei pasakoja, jog Kalėdas tikriausiai praleis viena. Kaimynė padovanoja jai rankšluostį ir pakviečia į žiemos maudynes, kuriose pasakojama širdžiai miela draugystės istorija.
„Boots“ reklama: tikra svajonė – rankinė, kurioje telpa viskas
Prekės ženklas „Boots“ kalėdinėje reklamoje pasitelkė žymią aktorę Jenna Coleman, vaidinusią pagrindinį vaidmenį seriale „Viktorija“. Ši reklama – tai lyg nedidelis trumpametražis filmas, kuriame figūruoja stebuklinga rankinė, galinti kiekvieną svajonę paversti realybe.
Taip pat skaityk
Kalėdų seneliai baigė mokslus
Brazilijos Kalėdų senelių mokyklos mokiniai švenčia išleistuves! Visas būrys šviežutėlių Kalėdų senelių baigė mokslus prieš prasidedant naujam šventiniam sezonui. Kalėdų senelių mokykla įkurta Rio de Žaneire dar 1993 m. Ji ruošia mokinius darbui prekybos centruose...
5 būdai sutaupyti Kalėdoms
Kai visi aplinkui tik ir gąsdina rekordinėmis kainomis, natūralu, kad iškyla grėsmė didžiausiai metų šventei – Kalėdoms. Juk tai laikas, siejamas su gana didelėmis išlaidomis. Bet juk niekas nenori atsisakyti šios šventės. Juo labiau, kad tai net ir nerekomenduojama....
14 sekundžių – per tiek laiko žmogus apsisprendžia, ar pasiliks kalėdinę dovaną, ar ją grąžins
2 000 suaugusiųjų britų apklausa parodė, kad 60 procentų jų yra grąžinę dovanas arba netgi jas perdovanoję kitiems. Pižamos – tai tos dovanos, kurios greičiausiai grąžinamos į parduotuves, vos tik šios atsidaro po švenčių. Tuo tarpu dezodorantų ir dušo želė rinkiniai...